Σελίδες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

13/6/10

Χάρτης Δήμου Φιλίππων

Στην αρχή φτιάχτηκε ένα spline-περίργαμμα του χάρτη, extrude και chamfer στις περιμετρικές ακμές. Το υλικό του εδάφους είντι Top/Bottom, με πολύ στενή μεταβατική περιοχή (εάν χρησιμοποιούνταν Multi/Sub-object υλικό, η μετάβαση θα ήταν ακαριαία και θα ήταν άσχημο). Το modelling & texturing των αρχαίων και του Ναού έγινε με βάση reference φωτογραφιών και είχε μόνο τόση λεπτομέρεια και πιστότητα, όση χρειαζόταν για να γίνεται αμέσως αντιληπτό περί τίνος πρόκειται. Το αεροδρόμιο είναι ένα απλό δισδιάστατο object με texture παρμένο από το GoogleEarth. Τα δέντρα είναι VRayProxies και ο φωτισμός μόνο ένα skylight. Ο χάρτης είναι ένα απλό plane με opacity map που καθιστά αόρατο το κομμάτι από όπου "αναδύεται" ο Δήμος Φιλίππων. Το map είναι ελαφρώς blurred.