Σελίδες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

16/6/10

Evermotion interior scene contest- work in progress- PART I

Η σκηνή αυτή έγινε για τον διαγωνισμό εσωτερικού χώρου της Evermotion. Το bump map του δαπέδου σκαλίστηκε ουσιαστικά ολόκληρο στο χέρι (το ταπεινό Wacom Volito tablet ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο), για να αποδοθεί με ρεαλισμό η φθορά. Οι τείχοι είναι high poly (200Κ πολύγωνα) και έχουν normal map που δημιουργήθηκε στο zbrush σε έκδοσή τους των περίπου 10.οοο.οοο πολυγώνων. Παρ'όλα αυτά το rendering κινούνταν πολύ γρήγορα επάνω στον τοίχο, λόγω του ότι το υλικό του ήταν απλό (καθόλου refraction / reflection) και περιοριζόταν σε περίπου επίπεδες επιφάνειες. Ο καναπές και τα μαξιλάρια σκαλίστηκαν στο zbrush, για να δίνουν την εικόνα του "μαλακών" αντικειμένων, με ήπιες ανωμαλίες στην επιφάνειά τους. Τα φυτά έγιναν με χρήση του gw planter όπου ένα φύλλο "σπερνεται" επάνω στα κλαδιά. Για τον σκοπό των φυτών, λαμβανομένης υπόψη της απόστασης από την οποία φάινονται, το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά ικανοποιητικό.